INFORMATIVNA PITANJA
ČESTO POSTAVLJANA PITANJA
Koji su načini plaćanja dostupni?
Trenutno je moguće platiti samo prilikom preuzimanja paketa.
Koliko vremena ja potrebno za isporuku?
Standardno vrijeme isporuke je 3-5 radnih dana.
Šta da radim ako primim oštećen proizvod?
Ukoliko ste primili oštećen proizvod, molimo Vas da nas odmah kontaktirate i priložite slike oštećenja. Zamjenit ćemo proizvod ili ponuditi povrat novca, zavisno o vašem izboru.
Kako kontaktirati korisničku podršku?
Našu korisničku podršku možete kontaktirati putem emaila, telefona ili putem online forme na stranici.
Kako mogu otvoriti nalog na vašem web shopu?
Da biste otvorili nalog, jednostavno kliknite na dugme "Registracija" u gornjem desnom uglu stranice, unesite tražene podatke i slijedite uputstva koja ćete dobiti putem emaila.
INFORMACIJE O NAMA